8. september 2021
Amerikalinjen, Oslo

Hvordan ser arrangementsbransjen selv på fremtiden?

Nå er vi (straks) i den nye normalen!

Spennende foredragsholdere gir dere helt ferske tall og svar på hvordan bransjen selv ser på fremtiden i den nye normalen etter 18 måneder med Covid!

Det siste året har uten tvil påvirket oss alle – på godt og vondt! Vi ser nå at ting begynner å normalisere seg og har store forventninger til høsten, også når det gjelder gjennomføring av profesjonelle arrangementer.

Men hva er egentlig den nye normalen og hva har vi lært det siste året som er viktig at vi tar med oss videre for å skape enda bedre og mer effektive arrangementer?

Sammen med engasjerte foredragsholdere og noen av våre kunder byr vi på spennende innlegg og inspirasjon, ferske tall og fakta om hvordan bransjen selv ser på fremtiden, og mer om hva vi mener er viktig å ta med seg videre fra det siste året for å skape enda bedre arrangementer.

Praktisk informasjon

TID OG STED

8. september kl. 09:00-15:30
Amerikalinjen, Haven, Oslo

HYBRID ARRANGEMENT

Også i år vil arrangementet være hybrid, med muligheter for deltakelse både fysisk og digitalt. Hvis det fortsatt er smittevernsrestriksjoner vil vi selvsagt tilpasse oss disse.

SIKRE DEG EN PLASS

I år har vi valgt en ekstra spennende og litt annerledes lokasjon, Amerikalinjen på Jernbanetorget 2. Det er kun 50 fysiske plasser, så sikre deg en plass raskt da vi tror det er mange som vil møtes igjen!

 

Foredragsholdere

Microsoft

Eirik Christiansen
Teams Technical Specialist

Hvordan lykkes med den nye normalen?

Svaret på dette får du fra Microsoft, når de kommer til Øyekontakt og titter inn i krystallkula sammen med oss.

Læringskurven med digitale plattformer har vært bratt for oss alle. Microsoft forteller om hvordan det siste året har vært for selskapet, og hvordan Teams har operert under pandemien.

Ryktet sier at vi også får høre noen kundehistorier og tips og triks for den kommende hybride arbeidsplassen.

 

Markedssjefene

Kjartan Haugen,
Markedssjef og Fagspesialist Merkevare
Trine Visdal,
Markedssjef

Hvordan bruke event som konkurransefortrinn og arrangere spissede eventer som passer akkurat din merkevare eller bedrift?

Hvem skal du være, hvilke egenskaper skal du differensiere deg på, og hva skal du tilby?

«Den nye normalen» er her, men hvem skal du være, hvilke egenskaper skal du differensiere deg på, og hva skal du tilby? Produktet eller tjenesten din er kanskje det samme, men markedet rundt har forandret seg drastisk. Markedssjefene vil gjennom teori og caser vise deg hvordan du kan finne din bedrift sine differensierende kriterier og bruke disse som et konkurransefortrinn gjennom fysiske, digitale eller hybride arrangementer.

 

Playroom

Helge Wold
CEO

Bransjens nye normal.. ?

Etter 18 måneder i lockdown er alle opptatt av hva som blir bransjens «nye normale» arrangementer.

Det heldigitale arrangementet som vi alle begynner å bli lei? Tilbake til tiden før pandemien stoppet oss?

Et «hybrid» arrangement?

Hva er egentlig nytt? Hva er egentlig den nye normalen? Finnes ett entydig svar på det?

 

Captio

Øystein Sæthre
Daglig leder

Slik blir du TV-stjerne på videomøter.

I dag er alle på video. På fritiden og på jobb. På jobb ble dette obligatorisk for veldig mange i 2020. Alle måtte på video, alle måtte lære seg verktøyene og de aller fleste får det til.

Men hva skjer når vi mister interessen? Som presentatør på videomøte må både innholdet og det tekniske være godt nok til at deltakerne faktisk hører på det du har å si.

Med bred erfaring fra reklamebransjen og TV-produksjon, både foran og bak kamera, kan Øystein mye hvordan du blir interessant.

 

Sponsor- og Eventforeningen

Janette Haukland
Daglig leder

Hvordan står det egentlig til i arrangementsbransjen etter 18 måneder med Covid, og hva tenker bransjen selv om fremtiden?

Sponsor- og Eventforeningen gjennomførte før sommeren, sammen med Sponsor Insight, en kartlegging av tilstanden i det norske sponsor- og eventmarkedet. Janette, som stiller som konferansier på Øyekontakt, vil gjennom dagen gi dere tall og ferske analyser fra denne undersøkelsen, som vil gi dere godt innsyn i hvordan det egentlig står til i bransjen, hvordan det ser ut fremover og hva slags syn bransjen selv har på tiden som kommer.

 

Vi gleder oss

For tredje år på rad avholder vi Øyekontakt. Vi ser frem til å omsider treffe både nye og kjente fjes, ansikt til ansikt.

Kunde-caser

Basert på de tilbakemeldingene vi har fått etter tidligere gjennomføringer skal vi i år ha ekstra fokus på kunde caser. Hvordan er det andre brukere har løst sine arrangement i Proviso?

Vi tar en titt både på hvordan dette er blitt løst i systemet, men også hvordan digitale gjennomføringer er blitt løst gjennom bruk av Proviso.

Har du et godt kunde case du ønsker å fronte, ønsker vi gjerne å høre fra deg!

Ta kontakt med oss på support@proviso.no

"Som vi gleder oss til en høst med mange spennende arrangementer og nye bekjentskap!"

-Helene Stokke, daglig leder, Proviso

Amerikalinjen

Jernbanetorget 2, 0154 Oslo

Proviso

Har du spørsmål, ta kontakt med oss:

Tlf: 24 14 72 50

E-post: support@proviso.no