8. september 2021
Amerikalinjen, Oslo

Program

08:30-09:00 Registrering og kaffe
09:00-09:05 Velkommen til Øyekontakt 2021
Helene Stokke, Daglig leder Proviso
  Hvordan står det egentlig til i arrangementsbransjen etter 18 måneder med Covid, og hva tenker bransjen selv om fremtiden?
Janette Haukland, Daglig leder Sponsor- og Eventforeningen

Sponsor- og Eventforeningen gjennomførte før sommeren, sammen med Sponsor Insight, en kartlegging av tilstanden i det norske sponsor- og eventmarkedet. Janette, som stiller som konferansier på Øyekontakt, vil gjennom dagen gi dere tall og ferske analyser fra denne undersøkelsen, som vil gi dere godt innsyn i hvordan det egentlig står til i bransjen, hvordan det ser ut fremover og hva slags syn bransjen selv har på tiden som kommer.

  Hvordan lykkes med den nye normalen?
Eirik Christiansen, Teams Technical Specialist, Microsoft

Svaret på dette får du fra Microsoft, når de kommer til Øyekontakt og titter inn i krystallkula sammen med oss. Læringskurven med digitale plattformer har vært bratt for oss alle. Microsoft forteller om hvordan det siste året har vært for selskapet, og hvordan Teams har operert under pandemien.

Ryktet sier at vi også får høre noen kundehistorier og tips og triks for den kommende hybride arbeidsplassen.

  Hvordan bruke event som konkurransefortrinn og arrangere spissede eventer som passer akkurat din merkevare eller bedrift?
Kjartan Haugen, Markedssjef & Fagspesialist Merkevare og Trine Visdal, Markedssjef, Markedssjefene

«Den nye normalen» er her, men hvem skal du være, hvilke egenskaper skal du differensiere deg på, og hva skal du tilby? Produktet eller tjenesten din er kanskje det samme, men markedet rundt har forandret seg drastisk. Markedssjefene vil gjennom teori og caser vise deg hvordan du kan finne din bedrift sine differensierende kriterier og bruke disse som et konkurransefortrinn gjennom fysiske, digitale eller hybride arrangementer.

10:00-10:20 Pause
  Slik blir du TV-stjerne på videomøter
Øystein Sæthre, Daglig leder Captio

I dag er alle på video. På fritiden og på jobb. På jobb ble dette obligatorisk for veldig mange i 2020. Alle måtte på video, alle måtte lære seg verktøyene og de aller fleste får det til.

Men hva skjer når vi mister interessen? Som presentatør på videomøte må både innholdet og det tekniske være godt nok til at deltakerne faktisk hører på det du har å si.

Med bred erfaring fra reklamebransjen og TV-produksjon, både foran og bak kamera, kan Øystein mye hvordan du blir interessant.

  Bransjens nye normal.. ?
Helge Wold, CEO Playroom

Etter 18 måneder i lockdown er alle opptatt av hva som blir bransjens «nye normale» arrangementer. Det heldigitale arrangementet som vi alle begynner å bli lei? Tilbake til tiden før pandemien stoppet oss? Et «hybrid» arrangement?

Hva er egentlig nytt? Hva er egentlig den nye normalen? Finnes ett entydig svar på det?

11:10-11:25 Pause, kort benstrekk
  Sofaprat med ekspertene
12:00-13:00 Lunsj
13:00-14:10 Brukerseminar, del 1

Parallelt går introduksjon til Proviso for ikke-Proviso brukere.

Velkommen
Helene Stokke, Daglig leder Proviso

Nyheter i Proviso
Joanna Folkøy, Rådgiver CST Proviso

10 Tips og Triks til en mer effektiv arbeidsdag i Proviso
Mai-Lin Isaksen, Rådgiver CST Proviso

Hva vi kan bidra med, CST og Request
Inger Åse Stubben, Customer Success Manager og Joanna Folkøy, Rådgiver CST
Margarita Terentyeva, Avdelingsleder Request og Ragna Charlotte Skjelstad, Rådgiver Request

14:10-14:30 Pause og mingling
14:30-15:30 Brukerseminar, del 2:

Presentasjon av kunde-case

Spørsmål fra deltakere

Oppsummering og avslutning

Ved behov vil det kunne bli gjort mindre justeringer i programmet for å få en god flyt på dagen.