8. september 2021
Amerikalinjen, Oslo

Nå er vi (straks) i den nye normalen!

Hvordan kan vi bruke det vi har lært det siste året til å skape enda bedre arrangementer?

Det siste året har uten tvil påvirket oss alle – på godt og vondt! Vi ser nå at ting begynner å normalisere seg og har store forventninger til høsten, også når det gjelder gjennomføring av profesjonelle arrangementer.

Men hva er egentlig den nye normalen og hva har vi lært det siste året som er viktig at vi tar med oss videre for å skape enda bedre og mer effektive arrangementer?

Sammen med engasjerte foredragsholdere og noen av våre kunder byr vi på spennende innlegg og inspirasjon, og ikke minst mer om hva vi mener er viktig å ta med seg videre fra det siste året for å skape enda bedre arrangementer.

Praktisk informasjon

TID OG STED

8. september kl. 09:00-15:30
Amerikalinjen, Haven, Oslo

HYBRID ARRANGEMENT

Også i år vil arrangementet være hybrid, med muligheter for deltakelse både fysisk og digitalt. Hvis det fortsatt er smittevernsrestriksjoner vil vi selvsagt tilpasse oss disse.

SIKRE DEG EN PLASS

I år har vi valgt en ekstra spennende og litt annerledes lokasjon, nyåpnede Amerikalinjen på Jernbanetorget 2. Det er kun 50 fysiske plasser, så sikre deg en plass raskt da vi tror det er mange som vil møtes igjen!

 

Foredragsholdere

Microsoft

Eirik Christiansen
Teams Technical Specialist

Hvordan lykkes med den nye normalen?

Svaret på dette får du fra Microsoft, når de kommer til Øyekontakt og titter inn i krystallkula sammen med oss.

Læringskurven med digitale plattformer har vært bratt for oss alle. Microsoft forteller om hvordan det siste året har vært for selskapet, og hvordan Teams har operert under pandemien.

Ryktet sier at vi også får høre noen kundehistorier og tips og triks for den kommende hybride arbeidsplassen.

 

Markedssjefene

Kjartan Haugen,
Markedssjef og Fagspesialist Merkevare
Trine Visdal,
Markedssjef

Hvordan bruke event som konkurransefortrinn og arrangere spissede eventer som passer akkurat din merkevare eller bedrift?

Hvem skal du være, hvilke egenskaper skal du differensiere deg på, og hva skal du tilby?

Blant annet skal de snakke om raketter. Nærmere bestemt “Posisjoneringsraketten”

 

Playroom

Helge Wold
CEO

Bransjens nye normal.. ?

Etter 18 måneder i lockdown er alle opptatt av hva som blir bransjens «nye normale» arrangementer.

Det heldigitale arrangementet som vi alle begynner å bli lei? Tilbake til tiden før pandemien stoppet oss?

Et «hybrid» arrangement?

Hva er egentlig nytt? Hva er egentlig den nye normalen? Finnes ett entydig svar på det?

 

Captio

Øystein Sæthre
Daglig leder

Slik blir du TV-stjerne på videomøter.

Som presentatør på videomøte må både innholdet og det tekniske være godt nok til at deltakerne faktisk hører på det du har å si.

I dag er alle på video. På friden og på jobb. På jobb ble dette obligatorisk for veldig mange i 2020. Alle måtte på video, alle måtte lære seg verktøyene og de aller fleste får det til.

Men hva skjer når vi mister interessen? Vi blir lei av å stirre i skjermen. Det som skjer på skjermet blir kjedelig og uinteressant. Vi blir rett og slett på godt norsk, “video fatigue”.

 

Vi gleder oss

For tredje år på rad avholder vi Øyekontakt. Vi ser frem til å omsider treffe både nye og kjente fjes, ansikt til ansikt.

Kunde-caser

Basert på de tilbakemeldingene vi har fått etter tidligere gjennomføringer skal vi i år ha ekstra fokus på kunde caser. Hvordan er det andre brukere har løst sine arrangement i Proviso?

Vi tar en titt både på hvordan dette er blitt løst i systemet, men også hvordan digitale gjennomføringer er blitt løst gjennom bruk av Proviso.

Har du et godt kunde case du ønsker å fronte, ønsker vi gjerne å høre fra deg!

Ta kontakt med oss på support@proviso.no

"Som vi gleder oss til en høst med mange spennende arrangementer og nye bekjentskap!"

-Helene Stokke, daglig leder, Proviso

Amerikalinjen

Jernbanetorget 2, 0154 Oslo

Proviso

Har du spørsmål, ta kontakt med oss:

Tlf: 24 14 72 50

E-post: support@proviso.no